maandag 29 oktober 2012

Allemaal rokjes

Vorige week was ik op de markt in Utrecht met ontzettend veel heerlijke lapjes. Van al die lapjes kocht ik 1 meter. En van die ene meter maakte ik een rokje volgens het patroon van mme zsazsa. Ik deed het vooral rustig aan. Stapje voor stapje. Leerde de draad boven en onder in te zetten, zonder te kijken naar de gebruiksaanwijzing. Ik zette zwarte garen op het spoeltje, kocht en verwisselde het voetje en ik verving een gebroken naald. Een waar avontuur!
Toen ik het rokje zowaar ook paste en vond dat hij niet af was, maakte ik er zelf nog twee zakjes op. En hij zit lekker!

Share on TumblrPin It!

6 opmerkingen:

  1. Super leuk! De zakjes erop maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi , ik mis ook altijd zakjes in rokjes
    volgende keer moeten er ook op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor. Het blijft altijd spannend. Gelukkig past de rok goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, goed gelukt, ik heb het stofje ook liggen, misschien moet ik me er ook eens aan vagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk rokje!!! Echt gaaf!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen