dinsdag 16 oktober 2012

Haakseltjes

Tegenwoordig ben ik helemaal in de ban van Instagram.
(Prima zin voor sinterklaasavond trouwens;) het is lekker snel en visueel en dat vind ik er vooral leuk aan. Het is wel vooral in het Engels en dat is ook een positieve bijkomstigheid want ooit sprak ik dat vloeiend, net als Spaans, maar dat was een vorig leven;)
Hieronder plaatjes van de afgelopen dagen. Een rammelaartje voor baby Dante. Gemaakt van katoen met naald 3,5
En ik ben begonnen met sloffen. De onderkant is heel dik katoen dat met naald 8 moest, maar voor de stevigheid heb ik het met naald 5 gedaan. De bovenkant was klaar maar heb ik net afgeknipt. Ik wil dit ook van katoen maken voor de stevigheid.
Verder ruimde ik mijn laatje op en kind legde alle kleine restjes op een schaaltje. Zag er zo pittig uit!


Share on TumblrPin It!

1 opmerking: