zondag 19 oktober 2014

Herfst met blote benen

Een herfstdag in oktober met blote benen...



 in het bos van Spanderswoud




prachtige herfstkleuren...




en sprookjesachtige taferelen



we namen het voetpad :)



en zagen ontzettend veel zwammen




een boswandeling door kinderogen opent je eigen ogen. 














ligt het nu aan mij of is het heel normaal dat er knoppen opkomen? 




De sjaal heb ik gemaakt volgens het patroon van ByClaire 
met Lang yarns Malou, 

heerlijk patroon en heerlijke wol!




En ook een heerlijk dagje! 

nu gauw weer haken ;)





Share on TumblrPin It!

19 opmerkingen:

  1. Fijn om mee te mogen genieten van je heerlijke herfstdag! Prachtige foto's!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet inderdaad een heerlijke wandeling geweest zijn, want wat zijn het - weer - een mooie en leuke foto's! Dank voor het delen! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en ja rododendorons hebben nu alweer knoppen voor volgend voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! vond het het zo gek.

      Verwijderen
    2. Maar dat onze appelboom alweer bloesem heeft, terwijl de appels er nog aan hangen is wel heel bijzonder..

      Verwijderen
    3. ja, dat is wel een beetje gek, en misschien soms ook verontrustend!

      Verwijderen
  4. Leuk om te zien en te lezen hoe het kan verschillen in ons kleine landje. Hier (in het noordwesten) is het gewoon herfst. Veel regen en harde wind. Heerlijk weer om te haken en te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat ging het hier ook hoor! net toen we thuis kwamen! vind ik eigenlijk ook wel logischer, dan dit warme weer!

      Verwijderen
  5. Bizar eigenlijk, half oktober en nog gewoon met blote benen. Heerlijk, hoor! Die sjaal is prachtig, dat vind ik dan weer fijn aan de herfst, dat de sjaals weer tevoorschijn mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook! herfst is zo mooi, met die stormen, vallende en gekleurde blaadjes!

      Verwijderen
  6. hey ik herken hier mijn hardloopbos, ons wandelbos! Schitterend altijd! En tja vooral die Indian Summers... (ben je ook Bantam ingelopen? Tis daar heeel erg mooi bij het water met een paar heel grote rode beuken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb geen bordje gezien, maar we gaan er vast nog wel een keer naartoe, dichtbij en erg mooi, zelfs kindlief wandelde lekker door op haar sandaaltjes :)

      Verwijderen
  7. Ook in het zuiden hebben we dit weekend genoten van het zonnetje. Heerlijk om met dit weer te genieten van alle herfstkleuren in het bos. De foto's zijn inderdaad sprookjesachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk was het hé?! Nog vind ik best zacht buiten voor de tijd van `t jaar,..we kunnen nog even genieten voordat het weer omslaat naar storm en heel heel veel regen..;)! Mooie foto`s,..de natuur is zo mooi!!!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker weer he! En wat een fantastische foto´s heb je gemaakt. Ja, overal komen de knoppen weer uit, vast omdat het nog zo warm weer is. Maar morgen wordt het wel heel anders, maar dat vind ik niet erg. Ik hou van de herfst, en ook van de storm en regen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu is het stormy weather, vind ik ook lekker, voor de afwisseling :)

      Verwijderen