donderdag 2 april 2015

Boeklancering Haken & Kleur Buiten!!

Het duur nu niet lang meer...




voor we weer met de voeten bloot kunnen! 



en kunnen haken in de buitenlucht!



dus...

Zondag 12 april aanstaande

 ligt ons nieuwe boek

Haken & Kleur 
Buiten

(nog warm van de drukker)


bij 

Wolplein



12 april 2015 van 11.00 tot 14.00 uur bij Wolplein Inspiratiecentrum, Valeton 9a in Zaltbommel 

Kom je ook?


Kijk voor meer foto's hier


of pre-order het boek hier


Tot ziens!


Share on TumblrPin It!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,

    Ik wil je alvast veel plezier wensen bij de boeklancering bij het inspiratiecentrum van Wolplein.
    Een hele tijd geleden heb ik het boek al gereserveerd, dus ik zal mijn brievenbus de komende tijd in de
    gaten houden. De verwachtingen voor het weer worden steeds beter, dus dan kan ik met jullie nieuwe boek
    lekker buiten gaan beginnen aan een nieuw project.

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word helemaal vrolijk van al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier het weekend met de boeklancering. Had er graag bij geweest, maar is iets te ver weg. Ben net klaar met jullie vlaggenslinger uit het boek Feest. Kijk erg uit naar jullie nieuwe boek! Heb zin in vrolijke kleuren buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen